joi, 11 aprilie 2013

Capitol nou !!!

Buna dragele mele,azi vin cu vesti buna,a dat Domnul in sfarsit si am terminat capitolul de mult inceput,deci acum "In spatele mastii" are deja 11 capitole,mai jos gasiti un fragmen,capitolul in intregime il gasit pe blogul cu acelasi nume,astept pareri.


-        Buna. – Mi-a spus el in soapta sarutandu-mi lobul urechii,lipindu-ma mai tare spatele de pietul sau puternic.
-        Mi-a fost dor. – Am tors eu ca o pisicuta,frecandu-mi nasul de gatul lui.
-        Si mie. – A marait el,lipindu-ma de masuta de la intrare,de pe care cu cateva clipe in urma am dat vaza jos. Intorcandu-ma cu fata spre el,mi-a atacat buzele intr-un sarut dulce si pasional,limbile noastre se luptau intre ele fuzionandu-se astfel nu mai intelegeai,care e alui si care e a mea. Mainele mele i-au inconjurat gatul,strecurandu-mi degetele in parul lui blond dezordonat. Palmele lui calatoreau pe corpul meu lasand urme fierbinti dupa ele. Cand i-am simtit mainile lui puternice pe fesele mele,un geamt mi s-a rupt de pe buze.
-        Imi pare rau.
Dupa aceste cuvinte,Chuck mi-a ridicat rochia pana la talie,cu o singura miscare rupandu-mi lenjeria din dantela neagra. In urmatoarea clipa AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu