duminică, 2 septembrie 2012

Book Lovers Challenge (8)


Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).
cartea mea prefereta din copilarie a fost este si va fi "Cenusareasa",am privit o multime de filme la baza caror sta acesta minuntata poveste.
Cred ca sunt una dintre acele fiinte naive care is asteapta printul sa o salveze,intr-o buna zi sa apara o zina care sa-mi daruiasca acea rochie pentru balul de la palat si sa faca din soareci cai,iar din bostan trasura,si dupa aceea mitea imi da o palma si-mi striga de mi se cutremura tot creerul "Trezeste-te fato! Traim in secolul 21,de mult nu mai sunt la moda printii,zinele si trasurile!" atunci deschid ochii si infrut realitatea dura,ascunzindu-mi dorintele in cel mai adanc coltisor al inimii,cu gindul ca poate intr-o zi visul v-a deveni realitate si cei din jur n-o sa-mi mai spuna ca visul meu e stupid si copilaresc.
Ce tine de carte,din pacate nu o mai am,am daruit-o unei verisoare mai mici :)  
 

2 comentarii:

  1. Cartea mea preferată din copilărie a fost ,,Tezaurul cu poveşti".Avea peste 100 de poveşti,şi cred că mi-a durat vreo 2 ani ca să o citesc pe toată.Şi nu exagerez!

    P.S:Aici linkul cu ficul meu,Umbră în lumină.Enjoy it!
    http://newcomiclife.blogspot.ro/search/label/Umbra%20in%20lumina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e si logic la virsta aceea nu pute-ai sa o termini in citeva zile :)
      multumesc pentru link

      Ștergere