joi, 21 februarie 2013

Mai mult de o saptamana in America


Buna dragilor,cu cateva zile in urma am iesit prima data la plimbare,si sa vedeti,am racit,acum stau imbodolita in patura,cu febra,mi-am promis ca nu mai ies niciodata fara fular afara cat timp e zapada in jur. Cate putin incep sa-mi revin la normal dupa schimbul de fus orar,de vrio cateva zile nu mai umblu ca un zombi prin casa la 4 dimineata,acum ma trezesc in jurul orei 7 si ce e cel mai amuzant fara alarma,unda s-a mai vazut asa minune,eu sa ma scol singura asa dimineata,si ca o fetitza exemplara la ora 10 ochii mi se inchid singuri,ajungan pe bajbaite la patul meu imens din noua mea camera galbena,v-am spus vriodata ca uram aceasta culoare inainte,pai sa stiti ca de o saptamaina incoace o urasc de un milion de ori mai tare. Iam spus tatei ca vreau albastru,mai exact turcoaz,insa sotia lui e categoric contra acestei culori,cica,vrei sa omori cu culoarea aia,ca la bunica cand toti peretii erau dati cu var intr-o nuanta de albastru,offfffff. In rest totul e ok. La voi ce mai e nou?

2 comentarii:

  1. ce, ma? este in America si stai incasa? pacat, mare pacat!galbenul e o culoare tocmai buna sa te dea afara din casa. Insanatosire grabica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariana nu am stat nu mai in casa,dar am impresia ca lumea de aici e nascuta in masina,totul se face cu masina,chiar daca magazinul e in 400 de metri tot cu masina se duc,cat am mers pe jos la unica plimbare a mea am intalnit doar un cuplu care isi plimbau cainii,ei bine si un biciclist,gata oamenii sau terminat :D

      Ștergere