duminică, 11 noiembrie 2012

La Jubileul de 50 de ani al Matusicai Katy


Jumatate de secol a trecut... Iar Ea tot tinara a ramas... Cineva o sa spuna ca e mult,cineva ca e putin,dar eu am sa spun ca pentru o femeie cum e Ea anii vor fi mereu scurti,zilele todeauna putine si orele necontenit grabite pentru ca are un suflet mare in care incape orce om,care are nevoie de ajutor, nu e vorba nu mai de partea matereala,e vorba de ceva mai mult,de un sfat bun,o vorba calda,o alinare dulce,o indrumare inteleapta. O femeie care pentru binele apropelui poate intoarce munti si ajunge stele.
Ea e mai mult de cit femeie e mama la tot de ce s-a atins vreodata...
La Multi ani draga mea Katy!!!


2 comentarii:

  1. Eşti o frumoasă!Şi la mulţi ani mătuşii tale!Să şti că mi-a fost dor de tine Daniela..foarte dor!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc! si mie mi-a fost dor si sunt fericita ca mai este cineva care mai baga cite un ochi pe aici din cind in cind :*

    RăspundețiȘtergere