luni, 26 noiembrie 2012

The end...


Unii vor spune ca sunt nebuna,altii vor credea ca ochii mei au facut un efort supraomenesc,eu as spune ca la mijloc e nostalgia ca s-a terminat,a fost o poveste de dragoste minunata,care am trait-o clipa cu clipa cu fiecare dintre personaje,cit citind cartile atit si privind filmele,deci ieri 25 noiembrie 2012 laptopul meu a fost pus in regim Twiligt saga,am privit mult iubitele filme,cred ca si peste zece ani cind voi privi aceste filme totul se va sfirsi cu lacrimi,mai intii de bucurie ca tot s-a terminat cu bine si toti sunt fericiti,apoi a venit tristete ca anul care vine n-o sa mai astept sfirsitul toamnei cu sufletul la gura.
Daca ar fi sa aleg care e filmul preferat din cele cinci,as spune fara sa ma gindesc "Twilight" mi-a placut cum a inceput aceasta nebunie numita Twilight,aceasta poveste de dragoste,iubirea interzisa,toti actorii erau inca asa de tineri poate intr-un fel chiar inocenti,nu pot spune ca celelate filme nu-mi sunt dragi,dar nici unul din urmatoarele filme nu le am putut privi mai mult de trei ori,pe cind Twilight aproape de 30 de ori si l-as mai privi inca de atitea.
Am vazut cu fiecare an,cu fiecare film,ca actorii se maturizeaza,s-au facut mai profesionisti cu trecerea timpului,i-am vazut pe fiecare cum s-au transformat din niste actori necunoascuti in niste star-uri.
Ce tine de ultima parte a Sagai Amurg m-a fascinat prin efectele sale,calitatea peliculei este meritul regizorului,deci dupa parerea mea filmul avea sa aiba un succes si mai mare daca toate cele cinci parti erau filmate sub conducerea lui Bill Condon. Chiar nu am inteles de la inceput de ce fiecare film era regizat de alt cineva.
Deznodamintul ma tinut cu sufletul la gura pina in ultima clipa si nu sunt unica care a trait aceste sentimente de teroare,ca in final sa rasuflu usurata lasind nodul din git sa alunece in stomac.
La final vreau sa zic ca ma bucur ca am luat parte la aceasta nebunie,macar ca nu am fost chiar cel mai inrait fan si nu am alergat dupa autografe sau alte obiecte de care s-au fi atins actorii care au jucat in aceasta ecranizare,dar oricum sunt trista ca s-a sfirsit.
Forever
La final as vrea sa-mi spuneti care a fost filmul vostru preferat din aceasta saga si de ce? Va pupic pe toti !

 


Un comentariu:

  1. Eu mai trebuie să vizionez Breaking Dawn part. 2,şi apoi..gata.Partea 1 m-a dezamăgit complet,sper să nu facă acelaşi lucru şi a doua parte.

    RăspundețiȘtergere