vineri, 30 noiembrie 2012

Vise...



V-ati trezit vriodata dimineata cu sufletul plin de tristete ca s-a terminat visul? Uite,eu am patit asa azi,si Dumnezeule,era un vis atit de real! Cred ca m-am indragostit de baiatul din visul meu. E posibil asa ceva,oare? Si sa nu credeti ca era unul din visele alea erotice murdare,a fost asa un vis inocent,cu un sarut suav la urma.
Ii tin minte doar ochii...Baiatul cu ochii de culoarea whiskey-iului,un fel de caprui deschis,in fine eu fata care am terminat colegiul in domeniul picturii si a designului,nu va pot reda culoarea acestor ochi magnifici.
Oare ce-o fi cu mine,eu,cea care mi-am promis sa nu ma mai indragostesc,mi-am construit bariere trainice in jurul meu in aproape doi ani,m-a las facscinata de un baiat din visul meu...
Cred ca raspunsul e unul singur,cit de puternice nu am fi pentru cei din jur,in adincul sufletului oricum ne simtim slabe si neajutorate si asteptam sa vina acel barbat puternic care sa ne apere de toate si de toti...

2 comentarii:

  1. Da,mi s-a întâmplat de multe ori.Dar s-a întâmplat să mă şi bucur că s-a terminat.

    RăspundețiȘtergere