luni, 23 iulie 2012

Leapsa de la Word.

Am primit iarasi leapsa cu premiul Liebster Blog Award,din cauza ca am facut-o deja voi raspunde ca si data trecuta doar la intrebarile adresate de Word

1) Exista vreo amintire care nu ai vrea sa o stergi din mintea ta niciodata?
    Experienta primului sarut cu persoana iubita.
2) Ce ai schimba la tine.
    As vrea sa fiu uneori mai indrazneata si mai categorica.
3) Te consideri un om fericit?
     Da.
4) Caracterizeazate in cinci cuvinte.
    Sa stii ca e greu.
    Visatoare
    Creativa
    Sentimentala
    Sensibila
    Fricoasa
5) Care sunt lucrurile fara care nu ai putea trai?
    Cartile,Microsoft Word,Sfaturile mamei mele.
6) Ce iti face dimineata mai frumoasa?
    Asternuturile moi si pufoase + o ceasca mare de ceai cu aroma de capsuni.
7) Un moment amuzant din viata ta.
     Cind am aflat ca pisoiul bunicii,nu era pisoi dar pisica :D
8) Cum iti manifesti sentimentele?
    Uneori sunt foarte timida,alte ori prea indrazneata,totul depinde de persoanele care te inconjoara si             de situatie.
9) Filmul in care te regasesti cel mai mult?
    Twilight,sunt aproape la fel de timida si de stingace ca Bella.
10) Ce te face sa zimbesti?
      Un sfat bun din partea mamei mele,surprizele,cadourile,gustul victoriei.
11) Melodia preferata la momentul actual
      aceasta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu