duminică, 1 iulie 2012

O viziune noua asupra lui Robert Pattinson

Duminica dimineata. In sfirsit mi-am facut si eu timp pentru un film. Am ales "Bel Ami". Nu pot sa spun ca am privit multe filme cu Robert Pattinson,insa mi-a ramas in minte Edward desigur,nu prea il vedeam in alte ipostaze,un vapmir tinar la infatisare dar cu obiceiuri invechite,cit romantism,oare mai sunt asa barbati in ziua de azi?
Insa uitel pe domnul Pattinson intr-o alta ipostaza,cu totul opusa celei din "Twilight". Naiv si sarac la inceput,dar care intelege repede ca pentru a se mentine in societatea de atunci trebuie sa joci cu cap si mai multe roluri in acelasi timp. nu spun ca faptele personajului lui sunt demne de un barbat,dar in acelasi timp imi plac persoanele descurcarete,care nu lasa miineli in jos la primul obstacol intilnit in drumul vietii.
Madeleine(Uma Thurman)-ma bucur ca traiesc acum si ca nu m-am nascut in 1890,femeile chiar erau subestimate pe atunci,cite talente au fost ingropate de vii nu mai din cauza ca femeile nu erau egale cu barbatii.
Clotilde(Christina Ricci)-dragostea e oarba,si am simtito chiar pe pielea mea(desigur la mine nu a fost asa dramatic) este personajul de care chiar mi-a parut rau(sa-ti spui persoana care o iubesti si care i-ai iertat pina acum toate pacatele,ca dragostea ta nu e indeajunsa pentru al face fericit)i-as fi intor spatele si l-as fi dat afara din casa mea in suturi.
Virginie(Kristin Scott Thomas)-pe asta chiar nu am inteleso,cum poate o femeie care i-a fost fidela sotului o viata intreaga sa se lase sedusa de un barbat care i-ar putea fi fiu? Dar daca ma gindesc mai bine,daca acel barbat ar fi Robert posibil ca as ceda...In orce caz nu as vrea sa trec prin ce a trecut sarmana femeie cind a aflat ca barbatul iubit vrea sa se insoare cu fiicasa.
Deci care e morala acestui film,fetelor nu va uitati ca baietii par inofensivi si naivi,ei nu mai par asa,dar in capsorul lor au multe planuri perverse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu