joi, 19 iulie 2012

Lepsa de la Stephany

Am primit o leapsa tare cool de la Stephany + un premiu
 
acesta a fost premiul :D

1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
    Facut
2.Spune 11 lucruri despre tine
   Dumnezeule,am o harababura in cap cind ma gindesc ce sa spun si ce nu,deci sa inceapa spaectacolul
1)Am 20 de ani(stiu ca doamnele nu-si descopera virsta,dar eu chiar ma mindresc cu ea,din cauza ca toti care ma vad prima data cred ca am 15,atunci eu le zimbesc malefic si spun ca am 20 :D)
2)Sunt Capricorn,desi mie mi se pare ca nu seaman deloc cu nativii din zodia aceasta
3)Sunt a tot iertatoare si rabdatore,dar pazea daca imi sare tandara,desi se intimpla rar,mai bine sa nu fii prin imprejurimi cind se intimpla.
4)Am inceput sa scriu prima mea poveste pe baza uniu vis care m-a bintuit o saptamina.
5)Dragostea mea pentru lectura a venit o data cu Romanul "Maitreyi" de Mircea Eliade.
6)Cea mai buna prietena a mea este mama,ei ii destainui toate secretele,ea imi da cele mai bune sfaturi si ma sustine in tot ce fac.
7)Visul meu este sa invat la New York University
8) Mincarea mea preferata este Zeama preparata de bunica
9)Idealul meu feminin este Scarlett O'Hara.
10)Ma bucur de cadouri ca un copil de 5 ani.
11)Sunt la fel de obsedata de Shopping ca Alice din Twilight,dar daca trebuie sa aleg intre o carte mult astepta si o piesa noua din garderoba,desigur ca aleg carte. Moda la haine se schimba iar cartile ramin neschimbate.
Am scoso la capat.
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care tea nominalizat si formuleaza un set de 11 intrebari pentru cei care ii nominalizezi.
*PRIMITE*
1) Care este melodia ta preferata?
     Bon Jovi "It's My Life" o puteti asculta aici 
2) Un lucru care te defineste.
     Realismul + plutitul in nori,incerc cu disperare sa le impac inca de mic copil.
3) Cum ti se pare blogul de la care ai primit leapsa?
    Imi plac la nebunie povestile tale(pentru cei care nu stiu despre cine e vorba,va invit sa intrati aici)
4) Arta de a iubi de Don Miguel Ruiz,mi-a schimbat total viziunea mea asupra iubirii si a vetii in general,va recomand sa o cititi.
Stiu ca ma abat de la tema,dar iata un fragment din aceasta carte plina de intelepciune il gasit aici
5) Care e cel m-ai stinjenitor lucru care ti s-a intimplat :) ?
Mai stiti si voi jucul ala cu inirte sticla? Pai eram clas a 6-7 nu-mi mai amintesc bine,si fusesem la o zi de nastere la un coleg de clasa. Am facut noi ce am mai facut si la un moment dat baietii au venit cu ideia sa ne jucam dea invirte sticla,nu mai ca au schimbat putin regulile,nu mai voiau sa ne sarutam cu o singura atingere de buze,ci au spus ca daca nimerim de trei ori cu aceasi persona ne sarutam in toata legea,zis si facut,totul a mers bine,pina nu ma ajuns si pe mine sa ma sarut a treia oara cu cineva,nu ca nu as fi vrut,nu mai ca persoana din fata mea era cel mai bun prieten al meu,care il stiam din gradinita,eram ca fratii,eu l-am avertizat din start sa nu o faca,el spus ok,m-am intins sa-l sarut simplu prieteneste,nu mai ca nustiu in ce moment el s-a razgindit... cind buzele noastre s-au atins,el si-a strecurat mine in spatele meu,astfel incit sa nu ma pot trage inapoi si m-a saruta pina am ramas fara aer aimndoi,asta a fost primul meu sarut,totul a fost bine si frumos pina cind a doua zi nu ne-am intilnit in aceeasi banca.
6) Vacanta sau scoala?
Poate ca pina mai ieri spuneam vacanta,dar de cind stiu ca totul s-a terminat,mi se face dor chiar si de cei mai ne suferiti colegi. Mai vreau un an de scoala.
7) Cind ai mai multa inspiratie ziua sau noaptea?
Noaptea inainte de somn,dar rar cind ies de sub asternuturi,imi tin gindurile prizoniere pina dimineata,dar mai fac si exceptii citeodata.
8) Spune-ne un talent ascuns de al tau !
Am obseravat de la un timp ca pot prezice sexul copitului prietenelor care sunt insarcinate (posibil ca e doar o coincidenta)
9) Cel mai curajos lucru care l-ai facut vrio data.
De obicei sunt cam fricoasa
10) Ce te atrage prima data la o carte?
Coperta,titlu,imi place sa deschid cartea la intimplare si sa citesc citeva aliniate,daca m-a atrage o i-au de la inceput,daca nu o las.
11) Ai un cuvint de spus?
Daca nu as avea,nu ar exista blogurile pe care postez :)

 *ADRESATE*
1) Care este numele tau adevarat?
2) Sune-mi un lucru care nu l-ai face niciodata in viata.
3) Care este idialul tau feminin,masculin?(poti spune o persona anume,sau descrio/l daca nu seamana cu nimeni)
4) Care e cel mai mare vis al tau?
5) Exista vri-un personaj literar sau cinematografic cu care semeni la caracter?
6) Ai avut vri-un lucru sau vri-o persona care ti-a schimbat radical viata?
7) Cu ce melodie ti-ai defini ziua de azi?
8) Ce crezi despre mine?
9) Care a fost cea mai fericita zi din viata ta?
10) Ce te-a determinat sa-ti un blog?
11) Ce te pote determina sa iti schimbi parerea despre un om si sa te indepartezi de el?

4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care se realizeze acest tag

5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
    ok
6. Nu da tag-ul inapoi.
    The end :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu