marți, 21 august 2012

Book Lovers Challenge (4)

Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?
 Acum ceva timp am facut-o mare pasiune pentru un anume gen de personaj supranatural,am vizionat toate filmele posibile si am citit cartile care le-am gasit... Oare despre cine crede-ti ca este vorba?
Vampiri... Vampirii sunt preferatii mei si nu imi este teama ca n-o sa fiu originala. Daca as avea posibilitatea sa ma renasc in ceva anume,as alege sa fiu vampir,stiu ca unii din voi cred ca e groaznic,dar vesnicia e atit de ademenitoare. Viata omeneasca e prea scurta incit sa reusesti sa faci tot ce ti-ai propus,mai ales cind esti la o rascruce si trebuie sa alegi in care parte sa o ei,pentru ca esti constient ca nu poti sa parcurgi doua cai,suntem nevoi-ti mereu sa alegem intre ceva,pe cind vampirii au vesnicia la dispozitie pentru a-si pune in practica planurile.
Inca unul din avantajele vampirilor este ca ramii ne schimbat si esti foarte atragator pentru oameni,cit as vrea sa ramin inghetata la o virsta frageda si in acela-si timp sa am o minte de o suta de ani,toti te cred tinara si naiva insa tu ai cunostinte acumulate de zeci,daca nu,de sute de ani.
Ce tine de hrana,nu cred ca as recurge la animale,nu pot privi cind este srivit vreun animal de o masina,dar nici gind sa omor oameni,cred ca as adopta mai degraba dieta lui Damon cu singe donat din rezervele spitalului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu