vineri, 3 august 2012

Cine sunteti ca sa ma judecati...?


De ce cei din jur pretind ca ma cunosc,cind ei macar nu incearca sa vada ce se petrece in sufletul meu,ma judeca pe nedrept,examinindu-ma pe dinafara,cred ca daca nu tip si nu imi ies din fire atunci sunt o scorpie fara suflet care nu este interesata de nimic,si orce nu mi-ar face sau nu mi-ar zice pe mine n-o sa ma afecteze. Da,nu neg,am invatat sa-mi ascund sentimentele,pentru ca stiu ca ele nu merita sa fie aratate fiecarui om intilnit in cale,oamenii sunt haini si se pot folosi de slabicinile mele pentru a-si dobindi scopurile,dar sunt si altii la care le pasa si asteapta sa-mi deschizi sufletul si daca vad ca n-o fac atunci se alatura celorlalti crezindu-ma si ei o femeie frumoasa dar care in loc de inima are o piatra inghetata.
Dar cum sa nu gresesti in alegerea celui in fata carui sa-ti dezgolesti sufletul? Cum poti sa stii ca no sa fii ranita dupa? Cum?...Cum?...Cum?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu