luni, 6 august 2012

Lectura.De unde a inceput tot...(1)


Sa spun ca sunt o cititoare inflacarata din frageda copilarie,nu-mi permite constiinta,cind eram mica mama mea ma ruga sa mai citesc cite ceva din cind in cind,iar cartile care le imprumutam de la biblioteca de obicei le pierdeam si mama era nevoita sa le plateasca.
Iubirea pentru lectura a venit prin clasa a opta odata cu Mircea Eliade si Romanul adolescentului miop,dar nu el mi-a adus pofta de lectura,foamea pentru carti a venit odata cu romanul Maitreiy de acelasi autor,imi amintesc si azi acele sentimente care se luptau in mine,dorinta pentru a vedea cum se desfasoara in continuare lucrurile si dragostea de a picta,nu stiam ce sa fac sa ramin acasa si sa citesc mai departe sau sa plec la orele de pictura la scoala de arte,stiu multi din voi ati spune ca puteam sa iau cartea cu mine,dar nu si in cazul meu,eu nu pot citi sau scrie in galagie sunt o maniaca dependenta de liniste,iar orele de pictura erau mereu acompaniate de muzica. oricum am devorat-o in trei zile,daca as citi-o acum as terminao mai repede,dar pe atunci acesta era un record.
Dupa Maitreiy au mai urmat o multime de carti citite,unele mai captivante,altele plictisitoare,unica ce s-a schimbat de atunci este ca acum las orce activitate la o parte pina nu termin de citit carte,uneori uit ca trebuie sa maninc sau sa dorm,pina nu vine cineva sa-mi stinga lumina.
Carte este un lucru magnific care imi deschide noi orizonturi si ma ajuta sa-mi implinesc visele.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu