duminică, 5 august 2012

Leapsa de la Marah (aka RinaSheez)

iata inca o leapsa de la Marah

1.ce culoare au ochii tai?
   pai in buletin scrie albastri,dar asa sunt numai dimineata,la amiaza se fac gri,iar seara zerzui
2.spune 5 lucruri care le faci in timpul liber
   scriu,visez,desenez,citesc,dansez
3.la mare sau la munte?
   la mare
4.culoarea preferata
   tinind cont ca sunt designer de interior imi plac toate culorile
5.iti place de cineva?
   sunt singura de ceva timp si acest lucru nu ma supara deloc
6.spune-mi un banc vreau sa zimbesc
   Intr-o buna zi, un roman, un englez si un mut testeaza un ecou...
   Mai intai, romanul striga: - Te iubesc! Ecou ii raspunde: - Te iubessssssssssssc!...
   Apoi, vine englezul: - I love you! Ecou raspunde: - I love yooooooooouuuu!
   In sfarsit, vine randul mutului, care striga: - Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! La care, ecoul:    Ce-ai zis, ma'?!?.
7.imi place mult sa scriu,dar cred ca as renunta numai daca nu as mai avea ce spune,nu as mai avea inspiratie
   imi place seria Twilight,atit cartile cit si filmele si nu cred ca poate ceva sa ma imipiedice sa le plac si            mai  departe
8.iti place "doza de has"
   nu am idee ce-i asta
9.esti fan R. Pattinson si K. Sweart?
   imi place cuplul lor in Twiligt

INTREBARI
1.spune un numar
   5
2.R. Pattinson sau K. Sweart?
   pai daca sunt fata e logic sa-mi placa baietii,nu?
3.Adevarul subtil sau adevarul direct?
   depinde de situatie
4.sa te birfeasca sau sa-ti spuna in fata
  cred ca adoaua
5.ai birfit pe cineva?
   este cineva care nu a facut-o?
6.ti-e frica de cineva?
   de Dumnezeu
7.primul baiat/fata care iti vine in cap
   versisorul meu Kris
8.carti de dragoste sau politiste?
   nu am citi nici o carte politista pina acum
9.ce te-ar imipinge sa te sinucizi?
   viata este cel mai frumos lucru pe care il avem,asa ca nu cred ca exista vrio stuatii din care sa nu gasim iesirea si sa facem acest pas negindit

le dau leapsa:
http://rushingwords.blogspot.com/
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.com/
http://black95-world.blogspot.com/
http://newcomiclife.blogspot.com/

Un comentariu: