duminică, 26 august 2012

Book Lovers Challenge (7)

 
În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și  de ce?

 O intrebare destul de dificila,am multe carti care m-au impresionat,dar nu sunt sigura ca as vrea sa le incerc pe toate pe propria-mi piele,impunindu-mi prezenta in mijlocul actiunii. Am stat si m-am gindit mult inainte de a incepe sa completez aceasta provocare si am ajuns la concluzia ca nu pot alege intre 3 romane preferate. Primul este "Pe aripile vintului" de Margaret Mitchell,al doilea este "Mindrie si prejudecata" de Jane Austen si al treilea dar nu cel din urma este "La rascruce de vinturi" de Emily Bronte. Si azi cind am inceput a scrie am decis ca cel mai mult din toate vreau sa ma plimb pe aleile parcului din Pemberley.
De multe ori am impresia ca nu m-am nascut in perioada care trebuie,cit de mult as vrea sa ma fi nascut cu vreo 200 de ani mai devreme,sa port acele rochii gratioase,care intradevar faceau femeia frumoasa si feminina,as fi incintata sa particip la acele baluri grandioase cind fiecare privire din partea partenerului e semnificativa,sa-ti manisfesti dragoste fara atingeri,doar prin privire daruite pe furis si scrisori discrete,in care tot sa se limiteze la frumusetea ochilor tai si la si la glasul tau dulce,acum totul e inlocuit de sms-euri,care contin bucati de cuvinte si rar cind aceasta parodie a scrisorii se termina cu un sincer "te iubesc",acum totul se limiteaza la perversitatea cuvintelor "puicut-o vreau sa ma simti in tine" e oribil! Unde sau dus toate manierele? Unde s-au pierdut sentimentele? Cind s-a spulberat mindria barbatilor si prejudecata femeilor? Unde ne ducem noi? 

  

2 comentarii: