miercuri, 1 august 2012

Poveste noua


Buna dragii mei,cum v-am promis in postarea precedenta,am m-ai facut un blog pentru o noua poveste. Am asteptat parerile voastre,dar nu prea au aparut,dar sa nu crede-ti ca m-am suparat pe voi din cauza aceasta. Sunt si eu om,si inteleg,ca pe linga blogurile voastre,mai aveti si alte treburi,plus la toate afara domneste maria sa vara,toti pleaca la odihna,altii au servici,etc. etc...
Deci,permiteti-mi sa va prezint noua mea creatie,care este abia la inceput de drum.
''Ghidata de dragoste" acesta e numele care am crezut ca se potriveste cel mai mult din zecile de variante care mi se roteau in cap,nu stiu daca aceasta denumire va duce cu gindul la ceva,unii chiar o sa creada ca e banala poate,dar va propun sa nu judeca-ti cartea dupa coperta si va invit sa intrati in esenta acestei povesti de dragoste,zugravita gingas de penita mea. Aici gasiti rezumatul,sper sa va placa si astepta cu nerabdare si cu mult drag parerile voastre,indiferent de ce pozitie vor adopta ele.
                                                                                    Va iubesc,a voastra pe vecie Dany

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu