miercuri, 1 august 2012

Leapsa de la Lavideea

Am Primit o leapsa de la Lavideea

1.Desene preferate.
   Tom and Jery
2.PC sau TV?
   PC
3.Fustita sau pantaloni?
   Fustita
4.Spune un lucru neobisnuit la tine.
   Sincera sa fiu nu cred ca am ceva neobisnuit,poate ca altii si au vazut ceva.insa eu nu am remarcat aceasta.
5.Ce moment din zi iti place mai mult.
   Seara inainte de somn,cind mintea mea o ia razna si ma duce pe tarumuri noi.

Intrebari:
1.Daca ar trebui sa aleg intre prietenie si iubire as alege...
   As incerca sa le impac cumva,ca sa nu trebuiasca sa aleg.
2.La nunta as purta o rochie de culoare...
   Alb orbitor
3.Imi plac baietii/fetele
   Baetii cred :D
4.Cel mai mult o iubesc pe...
   Mama
5.Am...prieteni
   5
6.Daca ar fi sa aleg intre fericirea mea sau a doua persoane as alege...
   Sunt egoista,cind vine vorba de fericirea mea
7.Daca cel pe care il iubesc ar placea pe alt cineva as...
   L-as lasa sa plece,nu poti impune un om sa te iubeasca
8.Ce nu as putea face niciodata?
   Sa omor un om
9.Cartea mea preferata este...
   Arta de a iubi de Don Miguiel Ruiz

Dau mai departe la:
JuStOnELaStDaNcE
Sara Hope
Angel Hope
Raisa
Stephany
Madalina

4 comentarii: